- Wniosek o odpis z rejestru instytucji kultury (pełny lub skrócony)
- Potwierdzenie dokonania opłaty
Sekretariat
Urząd Gminy w Baranowie
ul. Armii Krajowej 87
96-314 Baranów
Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm. – załącznik do ustawy) - 5,00 zł. od każdej pełnej lub zaczętej strony
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku za pisemnym potwierdzeniem odbioru
- przesyłką poleconą,
- przekazuje się osobiście wnioskodawcy,
- przekazuje się osobiście osobie upoważnionej przez wnioskodawcę
Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępnienia rejestru instytucji kultury (Dz. U, poz. 189 z 2012 r.)
Informacje zawarte w rejestrze udostępnia się poprzez:
1) otwarty dostęp do zawartości rejestru,
2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
Udostępnianie danych, o których mowa w pkt 1 jest bezpłatne i odbywa się poprzez stronę Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Baranowie.
Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.
Organizator prowadzący rejestr wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Urząd Gminy Baranów pow. grodziski